sobota, 19 marca 2011

Ostatnie promienie słońca znad Islandii.. + Dania ;)

Kilka zdjęć zrobionych na lotnisku w Keflavíku oraz już z samego lotu.DSCF5444 DSCF5446 DSCF5453 I zdjęcia z samego już samolotuDSCF5472 DSCF5463 DSCF5476 Dobrze, że telefon mogłem mieć chociaż włączony w trybie Offline; służył mi za MP3 i nawigację ;-)DSCF5495Przysnąłem oczywiście w drodze, słuchając muzyki. W domyśle islandzkiej muzyki :)
Screenshot0017 I znów na godzinę przysnęło mi się. Obudziłem się, obczaiłem pozycję i bylimy nad Danią (Ålborg); zdjęcie poniżej (wiem, strasznie to wyszło).DSCF5503 W ogóle jak samolot był już poniżej chmur, to tak trochę się przeraziłem, bo wszystko było białe..ale może później wstawię filmik z lądowania ;) W ogóle Polska powitała mnie, dość chłodno i się..przeziębiłem :/ Ale to nic. Wyjdę z tego. Ok..prysznic i spadam spać. Kiedyś jeszcze wrócę do tematu Islandii, tylko ogarnę zdjęcia. Bo w sumie sporo jeszcze nie pokazałem :-) Góða nótt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz