poniedziałek, 6 maja 2013

Wirtualny spacer po Woli Uhruskiej...

Praca i brak czasu oraz życie prywatne (i brak dostępu do nielimitowanego Internetu) skutecznie zabrały mi czas na dalsze pisanie bloga. Znów. Chyba nie nadaję się do tego. Chociaż miło by było wznowić go; gdy jakiś czas temu czytałem sobie cały ten blog od samego początku do ostatniego postu, to stwierdziłem, że chyba szkoda by było ten blog sobie odpuścić. Dużo wspomnień, zwłaszcza z wyjazdów. Czytając swoje posty z pobytu na Islandii, poczułem się, jakbym przeniósł się te kilka lat wstecz. Poczułem te same emocje świeżości i odkrywania kawałek po kawałku kolejnych miejsc. Ale..dobra..do rzeczy :D

Jakiś czas temu moja przyjaciółka napisała mi wiadomość, że zrobiła sobie spacer po 1-ego Maja. Ja nieco skonsternowany zapytałem, czemu ja o tym nie wiem, że była na Woli. I w odpowiedzi dostałem wiadomość, że to był wirtualny spacer. Okazało się, że w ubiegłym roku Google jeździło po głównych drogach (wojewódzkich) oraz po miastach i je sfotografowało w 3D i efektem dzisiejszym jest możliwość zobaczenia naszego kraju z poziomu StreetView - a nie tylko autostrady i główne polskie miasta. Zapraszam do spaceru po Woli i okolicy:



Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz